*dokładną wycenę dokonujemy po oględzinach pojazdu
Zabieg ten polega na mechanicznym polerowaniu lakieru – w zależności od pakietu jest to polerowanie dwu- lub wieloetapowe. Taki zabieg pozwala na usunięcie drobnych zarysowań, głębszych rys czy hologramów. Każdy pakiet zawiera dogłębne oczyszczenie pojazdu poprzez dokładne mycie, glinkowanie oraz dekontaminację i deironizację lakieru. Po procesie korekty lakieru pojazd zabezpieczamy wysokiej klasy woskiem jednak opcjonalnie możemy zaproponować topowe zabezpieczenie lakieru czyli powłokę ceramiczną. Oczywiście nie zapominamy o zabezpieczeniu plastików zewnętrznych, opon czy myciu szyb. W końcu Twoje auto ma błyszczeć, prawda?
Korekta lakieru to wielogodzinny a właściwie kilkudniowy proces przywrócenia lakieru do należytego stanu. W wyniku przeprowadzonej prawidłowo korekty lakieru usuwamy rysy , zmatownia, hologramy oraz inne defekty które niekorzystnie wpływają na wygląd pojazdu. Głównym celem jest jak największa ilość usuniętych defektów a finalnie odpowiednie zabezpieczenie lakieru – rekomendujemy zabezpieczenie powłoką ceramiczną która nie dość, że pomoże chronić lakier to dodaje wiele innych walorów jak np. podbicie wizualne lakieru
Cena oraz długość wykonania usługi zależy od stanu lakierniczego pojazdu oraz jego wielkości. Długość zazwyczaj waha się między 2 a 4 dni roboczych.
Czas wykonania usługi zależy od wybranego pakietu oraz stanu lakierniczego pojazdu.
Przed zabiegiem korekty lakieru dokładnie mierzymy lakier oraz oceniamy jego stan tak aby móc stwierdzić na ile możemy sobie pozwolić w danym przypadku. W momencie gdy stan lakieru nie pozwala na pełną korektę robimy w bezpieczny sposób wszystko aby usunąć możliwie jak najwięcej defektów.
„Jak się dba, tak się ma” – to stwierdzenie idealnie pasuje do tego pytania. Każdy klient dostaje od nas rady jak odpowiednio dbać o pojazd tak aby efekt cieszył właściciela jak najdłużej.
Opcjonalnie: zabezpieczenie pojazdu powłoką ceramiczną bądź kwarcową (ochrona do kilku lat), zabezpieczenie szyb powłoką hydrofobową (tzw. „Niewidzialna wycieraczka”), zabezpieczenie felg woskiem bądź powłoką ceramiczną.